Warunki rezerwacji

Rezerwacje prosimy przesyłać na adres poczty e-mail: ekwos@ekwos.com.pl

Godzina zameldowania:
Doba hotelowa rozpoczyna się od godz. 12.00 w dniu przyjazdu

Godzina wymeldowania:
Doba hotelowa kończy się o godz. 14.00 w dniu wyjazdu

Akceptujemy płatności w następujących walutach:
Polski zł , Euro, U.S. Dolar – Dolar Amerykański

Akceptujemy następujące karty kredytowe:
Visa, MasterCard, American Express oraz Discover

Obowiązujący podatek od usługi hotelowej wynosi: 8%

Podstawą do zameldowania Gościa w ośrodku jest ukończenie 18 lat oraz okazanie dowodu osobistego lub paszportu.

Ośrodek EKWOS wymaga podania danych ważnej karty kredytowej lub depozytu w formie gotówki w chwili zameldowania na wypadek pokrycia ewentualnych szkód w pokoju.

Nie akceptujemy formy płatności w postaci czeków osobistych.

Ceny dla grup zorganizowanych są każdorazowo ustalane z uwzględnieniem liczebności grupy oraz zamówionych usług.

Gwarancja rezerwacji pokoju:
Składając rezerwację telefonicznie lub przy pomocy strony internetowej (online) wymagane jest jej potwierdzenie poprzez podanie przez Gościa danych ważnej karty kredytowej, która będzie sprawdzana podczas meldowania w recepcji. Ośrodek upoważniony jest do obciążenia Gościa pełną opłatą za pierwszą zarezerwowaną dobę w przypadku nie anulowania rezerwacji przed ustalonym terminem. Szczegóły anulowania rezerwacji podane są poniżej.

Wymagane dokumenty do zameldowania:
Mając na uwadze obowiązujące przepisy oraz bezpieczeństwo naszych Gości wymagamy do zameldowania w Ośrodku EKWOS aktualnego dokumentu ze zdjęciem: dowód osobisty, prawo jazdy lub paszport.

Zasady anulowania rezerwacji:
Prosimy o powiadomienie naszej recepcji o anulowaniu lub zmianie rezerwacji najpóźniej na 72 godziny przed data planowanego przyjazdu pod nr tel (+48) 25 752 54 10 lub za pomocą poczty elektronicznej e-mail. Niespełnienie tego warunku będzie skutkowało obciążeniem podanej podczas rezerwacji karty kredytowej pełną opłatą za pierwszą zarezerwowaną dobę.

Warunki anulowania rezerwacji mogą się zmienić w zależności od obłożenia ośrodka lub w okresie obowiązywania promocji.

Dokonując rezerwacji za pomocą platform internetowych (pośredników) takich jak: HRS.pl, booking.com, hotele.pl Gość zobowiązany jest do powiadomienia o anulacji lub zmianie swojej rezerwacji bezpośrednio odpowiedni dział danej platformy rezerwacyjnej. Podany termin anulacji oraz zmiany rezerwacji musi być Zgodny z regulaminem danej platformy.

MOŻLIWOŚĆ WCZEŚNIEJSZEGO ZAMELDOWANIA:
Ośrodek EKWOS umożliwia wcześniejsze zameldowanie Gościa w pokoju (przed godz. 14.00) pod warunkiem dostępności wolnych pokoi. W związku z powyższym prosimy o informowanie o przybliżonej godzinie przybycia podczas procedury rezerwacyjnej lub o telefoniczny kontakt z recepcją przed przyjazdem.

W przypadku braku dostępności wolnego pokoju po przybyciu Gościa, ośrodek zapewni wcześniejszy proces meldowania oraz miejsce do przechowania bagażu do czasu udostępnienia czystego pokoju.

Zasady działalności i ważne informacje

Goście niepełnosprawni:
EKWOS z ogromną przyjemnością gości osoby niepełnosprawne. Cały obiekt nie posiada barier architektonicznych i jest przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych. W celu zarezerwowania pokoju dla osób niepełnosprawnych prosimy o wcześniejszy kontakt z recepcją ośrodka.

Parking:
Dla naszych Gości parking jest usługą nieodpłatną.

Udogodnienia dla Gości biznesowych:
Udostępniamy kopiarkę xero, komputer oraz fax nieodpłatnie dla naszych Gości w recepcji. Wykorzystanie powyższych urządzeń możliwa jest dla osób pełnoletnich lub osób w towarzystwie osoby pełnoletniej.

Zwierzęta:
Ośrodek EKWOS rozumie, że zwierzęta są rozszerzeniem rodziny, przez co jest on obiektem przyjaznym dla czteronożnych pupili naszych Gości.

Zasady meldowania Gości ze zwierzętami:
Psy spełniające role przewodnika osoby niepełnosprawnej są zawsze akceptowane.

Zwierzęta nie mogę być pozostawiano bez opieki swojego opiekuna w jakiejkolwiek części obiektu (również w pokojach) oraz na terenie.

Właściciele zwierząt są zobowiązani do sprzątania oraz zachowania czystości po swoich pupilach na terenie ośrodka.

Wszystkie niedogodności związane z naturalnym zachowaniem zwierząt (takie jak np. szczekanie) musi zostać ograniczone przez właściciela w celu zapewnienia innym Gościom spokojnego pobytu.

Właściciele zwierząt są w pełni odpowiedzialni za zachowanie ich pupili podczas pobytu w ośrodku. W tym w szczególności za zniszczone mienie ośrodka lub spowodowanie obrażeń i uszczerbku na zdrowiu innych Gości.

EKWOS zastrzega, że za spowodowane przez zwierzę szkody będzie obciążał kartę kredytową jego właściciela.

Opłata za każde zwierzę wynosi 10 zł.

Palenie tytoniu:
Mając na uwadze zdrowie, bezpieczeństwo i komfort naszych Gości wprowadziliśmy zakaz palenia na terenie całego obiektu. Palenie dozwolone jest jedynie w wyznaczonych pokojach i miejscach.

ZASADY POBYTU W OŚRODKU EKWOS:
Ceniąc spokojny wypoczynek naszych Gości zastrzegamy, że rygorystycznie przestrzegamy zasad ciszy nocnej. Zachowanie Gości i osób korzystających z naszych usług nie powinno zakłócać spokojnego pobytu innych Gości.

Ośrodek może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która narusza zasadę ciszy nocnej.

Zastrzegamy sobie prawo do pobierania opłaty od gości, którzy zakłócają ciszę nocną, jako rekompensatę dla innych Gości za straty spowodowane niezapewnieniem spokojnego wypoczynku.

Prosimy o przestrzeganie ciszy nocnej w wyznaczonych godzinach:
Dni powszednie: 22.00-7.00
Weekendy: 23.00 – 7.00

ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA ZNISZCZONE MIENIE OŚRODKA:
Gość ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia, zniszczenia lub braki przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych powstałe z jego winy lub winy odwiedzających go osób. Ośrodek zastrzega sobie możliwość obciążenia Gościa pełną opłatą za wyrządzone szkody.

Jeśli jakiekolwiek uszkodzenie lub brak wyposażenia pokoju stwierdzony zostanie po wymeldowaniu się Gościa obciążymy kartę kredytową przedstawioną podczas procesu rezerwacji lub wystawi wyśle fakturę adres widniejący na dowodzie tożsamości.